فهرست بستن

کتابخانه شبکه عصبی

برنامه Pattern Classifier یک برنامه قدرتمند در زمینه تشخیص الگو به کمک شبکه های عصبی MLP، RBF و WRBF است. به کمک این برنامه و کتابخانه‌ی همراه آن، شما می توانید الگوهای مورد علاقه خود را به راحتی آموزش داده و شبکه های آموزش دیده را در پروژه های ++C، دلفی و #C خود استفاده کنید. روشهای AdaBoost M1 و AdaBoost M2 که به منظور تولید کلاسه بندهای تقویت شده است، در این برنامه به خوبی پیاده سازی شده است و شما می توانید ترکیبهای متنوعی از شبکه های عصبی را تولید کرده و به دقت مطلوب دست یابید.

کافیست فایل ویژگی به فرمتی که قابل پذیرش در این برنامه است را تولید کرده و آموزش یک طبقه بند ایده آل را به Pattern Classifier بسپارید. این برنامه از نظر سرعت نسبت به نرم افزار متلب چندین برابر سریعتر است و از نظر دقت هم به جرات می گویم که نسبت به متلب برتری محسوسی دارد.

یک بخش آموزشی هم با عنوان On Screen Samples جهت کارهای آزمایشگاهی و آموزشی در برنامه قرار دارد که به کمک آن می توانید تفاوتهای شبکه های مختلف و نحوه تنظیم پارامترها را بیابید.

کتابخانه همراه این برنامه، شامل فایلهای lib یا dll و فایلهای سرآیه لازم برای بارگذاری و استفاده از شبکه های تولید شده است.

کتابخانه شناسایی الگو با شبکه عصبی
برنامه تشخیص الگو با شبکه عصبی

برای آشنایی بیشتر با این برنامه و کاربردهای آن، دو فیلم آموزشی زیر را ببینید: بخش اول    بخش دوم

کاربردهای برنامه Pattern Classifier

تولید طبقه بندهای شناسایی الگو: برای کاربردهایی مانند شناسایی ارقام دستنویس (Digit Recognition)، شناسایی حروف دستنویس (Character Recognition)، شناسایی چهره (Face Recognition)، تشخیص حروف و ارقام پلاک خودرو، آشکارسازی چهره (Face Detection)، تشخیص عیب در خطوط تولید پارچه، کاشی، بردهای الکترونیکی و موارد مشابه

تخمین تابع دلخواه: به جای استفاده از روشهای کلاسیک Regression مانند تخمین چند جمله ای، می توانید از شبکه عصبی برای تخمین تابع دلخواه استفاده کنید

پیش بینی سری زمانی: پیش بینی سریهای زمانی مانند آب و هوا، قیمت طلا، قیمت سهام بورس و موارد مشابه

نحوه تهیه برنامه

این برنامه به دو صورت متن بسته (فایل اجرایی و فایلهای lib و h) و متن باز (سورس کد کامل پروژه در محیط ویژوال استودیو 2010) قابل عرضه است. قیمت نسخه متن بسته 3 میلیون و نسخه متن باز 8 میلیون تومان است (اعتبار تا پایان تابستان 1396). جهت تهیه کتابخانه یا دریافت توضیحات بیشتر با farsiocr at gmail  مکاتبه فرمایید.

Save

13 Comments

  1. hamid

    سلام یه فایل pdf دارم فارسی و به شکل جدولی
    می خواستم ببینم امکان تبدیل به اکسل هستش
    از طریق سایت های رایگان انجام میدم فارسی ها رو درست بر نمی گرودونه
    امکانش هست برایتان بفرستم اگه درست تبدیل کرد برنامه رو از شما خریداری کنم
    قیمت برنامه چقدر است؟ و نحوه کارکرد آن به چه صورت است به تعداد یا هر چقدر که بخواهیم استفاده می کنیم

    با تشکر منتظر هستم

  2. آنجی

    یکی از مشخصات نرم افزار متن باز رایگان بودنشه.
    به نقل از ویکی : available to the public at no cost

    اگر چه میدونم این نظرو حذف میکنید ولی برای آگاهی عرض کردم. هم شما میدونید هم کارشناسان نرم افزار که نرم افزار شما متن باز نیست.

  3. زهره

    سلام، وقتی قیمت ها رو برای مشتری ها دیدم تعجب کردم، این یک روش صحیح درآمد زایی نیست. چون فروش زیاد محصول با قیمت پایین سودآورتر از فروش کم با قیمت بالاست. میشه روی نرم افزار قفل اجرا روی تعداد محدودی سیستم گذاشت یا فروش پروژه ها با قیمت مناسب تری با فروش فایل آموزشی آن قرار داد تا درآمد بیشتری کسب نمود. و به هر حال فردی که برای تهیه ی کاری زحمتی کشیده یا هزینه ای پرداخت کرده باشد آنرا رایگان در اختیار دیگران قرار نمیدهد.

    • admin

      سلام
      این کتابخانه، مشتریان خاص دارد و پایین آوردن قیمت آن، مشکلی را حل نمی کند.

  4. vahid

    سلام،
    استفاده از لفظ متن‌باز، زمانی که یک برنامه را با سورس آن به فروش می‌رسانید صحیح نیست. لطفا این موضوع را اصلاح نمایید.

    باتشکر

    • admin

      سلام بر شما
      ظاهرا، متن باز می تواند رایگان باشد، می تواند هم پولی باشد. به هر حال از آنجا که متن برنامه در اختیار مشتری قرار می گیرد، فکر می کنم اصطلاح متن باز مانعی نداشته باشد. عنوان دیگری اگر متداول است بفرمایید.

    • Sajad

      سلام اتفاقا متن باز برای زمانی به کار می رود که سورس برنامه در اختیار مشتری قرار میگیرد.
      خیلی هم لفظ خوب و به جایی استفاده کرده اند.
      باتشکر از مدیر سایت.
      یا علی…

    • محمد عابدی

      کاملا درسته.اما چون متاسفانه فرهنگ متن باز بین برنامه نویسان کشورمون هنوز نهادینه نشده نمیشه ایراد گرفت.اما با این حال لطفا اصلاح نمایید چون تعریف عمومی متن باز که توسط بنیاد جهانی ارائه شده تاکید بر رایگان بودن نرم افزار دارد.

  5. بازتاب:منابع بازشناسی متون فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *